mercoledì 8 settembre 2010

Quante ore?

1) jo scuele tropis oris soio tignude a fâ di furlan? Quante ore di friulano deve fare la scuola?

Ai sens de 482/99, la scuele e je clamade a corispuindi a la richieste dai gjenitôrs par garantî l’aprendiment dal furlan. Il troi par rivâ a di chel obietîf al jentre te autonomie scolastiche.

Ai sensi della legge 482/99, la scuola è chiamata a rispondere alla richiesta dei genitori per garantire l'apprendimento del friulano. In tal senso si deve utilizzare l'autonomia scolastica.

2) Puedial un Collegio Docenti decidi di fâ un numar limitât di oris? E fin a tropis oris di massime? Il collegio docenti può decidere un numero minimo di ore? Qual è il limite massimo?

Idem, come sore, naturalmentri intal limit massim dal 20% de cuote di autonomie.

Nel limite massimo del 20% della quota dell'autonomia.

3) Come riferiment o vin cjapât par agns il bando dal progjet regjonâl (40 oris), ma isal cualchi altri document furlan, talian, european che al fevele di timps? Per anni abbiamo preso come riferimento il bando del progetto regionale (40 ore) ma c'è qualche altro documento friulano, italiano, europeo che parla di tempi?

Cul gnûf regolament ai sens de 29/07 a saran dadis indicazions precisis su contignûts e oris, simpri però lassant salve la autonomie scolastiche

Con il nuovo regolamento ai sensi della Legge del 29/07 saranno date indicazioni precise su contenuti e ore, sempre però lasciando salve le autonomie scolastiche.